close

看《犯罪心理》第七季時聽到這首歌好喜歡,就算不懂歌詞也會覺得很撫慰人心w

找不到合適的中文歌詞只好自己翻譯XD

-------

Be still and know that I'm with you
不要害怕 請相信 有我和你在一起

Be still and know that I am here
不要驚慌 請相信我就在你身旁

Be still and know that I'm with you
不要害怕 請相信 有我和你在一起

Be still, be still, and know
不要害怕 不要驚慌 請予我相信


When darkness comes upon you
當黑暗籠罩於你

And covers you with fear and shame
挾帶著恐懼和恥辱

Be still and know that I'm with you
不要害怕 請相信 有我和你在一起

And I will say your name
並且輕呼你名


If fear falls upon your bed and sleep no longer comes
如若恐懼落滿你溫床 而你難再沉眠

Remember all the words I said
記住我所說的一言一語

Be still be still and know
不要害怕 不要驚慌 請予我相信


When you go through the valley
當你穿越那片幽谷

And the shadow comes down from the hill
而黑影自山巔匐匍

If morning never comes to be
如若清晨曙光未得降臨

Be still be still be still
不要害怕 不要恐懼 不要驚慌


If you forget the way to go
倘若你遺忘了將行之路

Lose where you came from
遺失你的歸途

If no one is standing beside you
如若無人伴你左右

Be still and know I am
不要驚慌 請相信我就在你身旁


Be still and know that I'm with you
不要驚慌 有我和你在一起

Be still and know I am
不要害怕 請相信我就在你身旁

arrow
arrow

    雪蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()