《犯罪心理》第九季第四集插曲。

-------

Name this night

賦予此夜一名

and hold me here

並於此擁我入懷

till morning takes my eyes

直至曙色揭起眼簾

 

Name this song

賦予此曲一題

and hold my voice

並守候我的嗓聲

till silence takes it down

直至寂靜垂臨

 

And break all these lies

破滅一切謊言

I’ve been telling stories

我將訴諸故事

all my life

窮我一世

 

Hey

let me ease your mind

許我潛入你心懷

there’s a secret here

那兒秘密深儲

a grown man could not find

大人們無法窺探

 

And I told you there was nothing I had to hide

讓我告訴你 我無所隱瞞

this house is dark

此房如夜

nothing moves inside

未有形影游移

 

Name this night

賦予此夜一名

and hold me here

並於此擁我入懷

till morning takes my eyes

直至曙色揭起眼簾

arrow
arrow

    雪蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()