《犯罪心理》第九季最後一集的插曲,沒有好翻譯只好再度自己翻。

Blake剛出場真不惹人疼,畢竟是來取代Emily的職缺。不過開始知道她的故事後就接受她成為BAU成員了。

-------
Let me go
放手讓我走

Gravity gets us all
我們都無法逃脫重力

Just thought you should know
只是想讓你知道

In tomorrow's morning light
在明日的晨光裡

Things will look a lot less frightening
一切看來將不會那麼可怕

And now, and now, and now...
而現在,現在,現在……


Maybe, just maybe
也許,只是也許

We could rewrite history
我們可以改寫歷史

Baby, I'm fading
寶貝,我正在衰老

Oh I could use a little saving
哦,我可以用個小小方式挽回

Maybe you could forget what I said
也許你能夠遺忘我的言語

And just hold me instead
而以相擁代替


So you let me go
所以,放手讓我走

I guess I understand I was
我想我明白我是

The one who told you to so
那個告訴你該如此的人

The morning came
早晨來臨

Just to leave and nothing was ever the same
就這樣離開吧,沒有什麼會永遠不變

The same, the same...
一樣的,一樣…


Maybe, just maybe
也許,只是也許

We could rewrite history
我們可以改寫歷史

Baby, I'm fading
寶貝,我正在衰老

Oh I could use a little saving
哦,我可以用個小小方式挽回

Maybe you could forget what I said
也許你能夠遺忘我的言語

And just hold me instead
而以相擁代替


Just hold me instead
以相擁代替

Just hold me instead
以相擁代替


Maybe, just maybe
也許,只是也許

We could rewrite history
我們可以改寫歷史

Baby, I'm fading
寶貝,我正在衰老

Oh I could use a little saving
哦,我可以用個小小方式挽回

Maybe you could forget what I said
也許你能夠遺忘我的言語

And just hold me instead
而以相擁代替


Just hold me instead
以相擁代替

arrow
arrow

    雪蝶 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()